Ryhtianalyysi

Ryhtianalyysi tehdään alustavan yksityistunnin yhteydessä (75 min.).  Säännöllisen harjoittelun alussa huomaat kehosi muutokset energisempänä olona ja vaivattomampana liikkumisena. Jatkossa huomaat myös kehosi ääriviivojen muuttuvan.

Lihastasapaino sekä lihasten voima ja pituus vaikuttavat liikkumiseemme ja kehomme asentoon. Asentoa ylläpitävät syvät lihakset ovat tärkeässä roolissa ryhdin kannalta, koska ne vakauttavat kehomme. Pinnallisten lihasten kireys yhdessä heikkojen syvien lihasten kanssa vaikuttaa ryhtiimme negatiivisesti aiheuttaen ongelmia niveliin ja selkärankaan.

Jatkuvalla harjoittelulla niska- ja hartiaseudun kireydet hellittävät, unesi laatu paranee, huomaat palautuvasi rasituksesta paremmin ja liikkumisestasi tulee rennompaa.


 

Suosittelemme harjoittelun aloittamista 3-5 yksityistunnin (à 60 min.) sarjalla, jolloin ensimmäinen tapaamiskerta aloitetaan kokonaisvaltaisella kehonkartoituksella. Tämän jälkeen voit jatkaa harjoittelua ohjaajasi suosituksen mukaisesti joko yksityisesti tai ryhmissämme. Tarjous: starttipaketti 3 krt yksityistunti 60'  220€.

 

Tarjoamme ensimmäisen FasciaMethod kehonhuoltotuntisi maksutta.

 HUOM! Sirun urheilutapaturman vuoksi viikkotunteihin lähiviikkoina voi tulla muutoksia. Muutoksista tiedotetaan asianosaisille.



Reformer-laiteharjoittelu

Tutustu harjoitteluun »

STOTT PILATES®

Menetelmässä yhdistyvät kehon toiminnallisuuteen liittyvä uusin tieto ja Pilates-harjoittelun periaatteet. Harjoittelun tulokset tuntuvat ja näkyvät jo muutaman harjoituskerran jälkeen.

Lue lisää »